hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|اتمام عملیات جدولگذاری معابر فرعی منشعب از خیابان قدس در منطقه۵ به طول بیش از ۱۸۰۰ متر

قم|اتمام عملیات جدولگذاری معابر فرعی منشعب از خیابان قدس در منطقه۵ به طول بیش از ۱۸۰۰ متر

شهردار منطقه 5 از انجام پروژه عملیات جدولگذاری معابر منشعب از خیابان قدس در این منطقه به طول بیش از  1800 متر خبر داد.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم،علیرضا اقبالیان شهردار منطقه۵ گفت :این پروژه با هدف رفع مشکل آبهای سطحی و زیباسازی منظر شهری در معابر فرعی خیابان قدس(زاویه) انجام گردید.

وی بیان داشت: آغاز عملیات جدولگذاری معابر فرعی سطح منطقه با اجرای ۱۸۰۰ متر جدولگذاری معابر فرعی های منشعب از خیابان قدس در منطقه در دستور کار قرار گرفته است و به مرور سایر معابر فرعی سطح منطقه که نیاز به مرمت و لکه گیری داشته باشند اصلاح می گردند.

شهردار منطقه۵ هزینه اجرای جدولگذاری این پروژه ۲.۲میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: بخشی از این هزینه ها از محل عوارض مردمی تامین می گردد.

اقبالیان تصریح کرد: با هدف زیباسازی منظر شهری، و دفع آبهای سطحی و افزایش رضایتمندی شهروندان در حوزه عمران شهری مبادرت به جدولگذاری فرعی های سطح منطقه نموده ایم.

وی در پایان با اشاره به همت،تلاش و برنامه ریزی کارشناسی شده در روند اجرای  پروژه های عمرانی، خدماتی و ترافیکی منطقه اظهار امیدواری کرد با روند جاری، منطقه ۵ می تواند جزء بهترین مناطق در خصوص تحقق آبادانی و پیشرفت در بین مناطق هشتگانه باشد.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد